X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Link4: sprzeda¿ polis online

2009-07-27 11:50 poniedzia³ek

Link4 uruchomi³ ulepszon± aplikacjê do sprzeda¿y ubezpieczeñ online. Nowy system pozwala klientom na samodzielny zakup ubezpieczeñ komunikacyjnych (OC, AC, Pakiety oraz produkty dodatkowe) dla samochodów osobowych. Sukcesywnie aplikacja bêdzie rozszerzana o kolejne produkty ubezpieczyciela.

- Uruchomienie pe³nej sprzeda¿y polis online by³o naturalnym krokiem Link4. Jeste¶my towarzystwem ubezpieczeñ direct. Mo¿na do nas zadzwoniæ, zapytaæ naszego konsultanta na czacie, kupiæ polisê przez Skype’a, a teraz kupiæ polisê online. Wprowadzaj±c now± aplikacjê sprzeda¿ow± chcieli¶my stworzyæ us³ugê, dziêki której nasi klienci ca³y proces zakupu polisy bêd± mieli w jednym miejscu. Pocz±wszy od wyliczenia oferty, poprzez ustalenie jej zakresu, zakup i niemal natychmiastowe otrzymanie dokumentów mailem. W pierwszej kolejno¶ci wprowadzili¶my do sprzeda¿y nasze najpopularniejsze produkty. Co istotne, korzystaj±c z zakupu przez Internet nasi klienci automatycznie objêci s± aktualnymi promocjami, jak np. lato w mie¶cie (pakiet specjalnych zni¿ek dla mieszkañców najwiêkszych aglomeracji w Polsce) – mówi Marek Gola, dyrektor sprzeda¿y, cz³onek zarz±du Link4.

Nowy system jest ³atwy i wygodny w obs³udze. Do tego oszczêdza czas. Klienci nie musz± wychodziæ z domu, by wybraæ dogodne ubezpieczenie, op³aciæ je i zapisaæ lub wydrukowaæ polisê. Natychmiast po zakupie polisy online klient dostaje bowiem wszystkie dokumenty mailem. Czas zakupu polisy ograniczony jest do niezbêdnego minimum. Ca³y proces mo¿e trwaæ 10 minut, chocia¿ zale¿y to oczywi¶cie od samego klienta. Ubezpieczaj±cy siê mo¿e te¿ samodzielnie ustaliæ zakres interesuj±cego go ubezpieczenia, np. rodzaj NNW, assistance, czy te¿ korzystanie lub nie z autoryzowanych warsztatów.

- Ponad 100 tys. osób miesiêcznie korzysta z naszej strony internetowej, by zapoznaæ siê z ofert± czy zamówiæ rozmowê z konsultantem. Na pewno na popularno¶æ tego kana³u wp³yw maj± dwie rzeczy: ogólny poziom penetracji Internetu w naszym kraju oraz sk³onno¶æ Polaków do ubezpieczania siê t± drog±. W Polsce klienci ubezpieczycieli musz± siê jeszcze z tak± form± sprzeda¿y oswoiæ. Ale dynamiczny rozwój e-sprzeda¿y, zw³aszcza w obszarze produktów bankowych, nastraja nas optymistycznie – podkre¶la Marek Gola.

Nowa aplikacja uzupe³nia inne narzêdzia internetowe ubezpieczyciela od dawna dostêpne na stronie Link4. Klienci znajd± na niej pe³ne opisy produktów wraz z OWU. Na bie¿±co mog± ¶ledziæ nowo¶ci produktowe, a tak¿e skorzystaæ z zak³adki pytañ i odpowiedzi na podstawowe pytania. Uruchomiony jest specjalny chat ze specjalist± do spraw produktowych. Do kontaktu z konsultantem mo¿na te¿ wykorzystaæ Skype’a.

Wiêcej: www.link4.pl

Dodatkowych informacji udziela:
Agata Wi¶niewska
PR Manager
Link4 TU SA
tel. kom. 0 668 444 430
tel. (22) 444 42 57
e-mail: agata.wisniewska@link4.pl

***

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeñ SA jest pionierem i liderem ubezpieczeñ direct w Polsce. Swoj± dzia³alno¶æ operacyjn± w Polsce rozpoczê³a w 2003 r. Podstaw± modelu biznesowego Link4 jest sprzeda¿ polis ubezpieczeniowych przez telefon oraz przez Internet. Zaawansowana technologia  zapewnia 24-godzinny dostêp do profesjonalnych us³ug oraz serwisu powypadkowego pod ³atwym do zapamiêtania numerem telefonu – 22 444 44 44 z dowolnego miejsca w kraju. Link4 wysy³a swoj± pomoc na miejsce zdarzenia do 30 minut od momentu przyjêcia zg³oszenia o potrzebie udzielenia pomocy. Link4 oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne. Link4 jest laureatem wielu nagród i wyró¿nieñ. Jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeñ direct otrzyma³o certyfikat ISO 9001:2001 w obszarze likwidacji szkód.
Od 15 czerwca 2009 r. Link4 nale¿y w ca³o¶ci do RSA, brytyjskiego giganta ubezpieczeniowego obecnego w 28 krajach i zatrudniaj±cego 22 000 osób na ca³ym ¶wiecie. RSA szczyci siê ponad 300-letni± tradycj± w ochronie ubezpieczeniowej i obs³uguje ³±cznie ponad 20 mln klientów. Przypis sk³adki RSA w 2008 r. wyniós³ blisko 6,5 mld GBP.