X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

10 % mniej za ubezpieczenie turystyczne Inter Polska w Inseco.pl

2009-07-01 09:47 ¶roda
Oferta Sezonowa obni¿ka cen trwa od 1 lipca do koñca wrze¶nia 2009 roku i zapewnia uzyskanie natychmiastowej pomocy w awaryjnych sytuacjach podczas pobytu za granic±.

Dziêki mo¿liwo¶ci dowolnego konfigurowania zakresu ochrony przez nabywcê, ubezpieczenie Inter Tour pozwala optymalnie dostosowaæ go do planów zagranicznej podró¿y. Niezale¿nie od celu wyjazdu - wakacyjny wypoczynek lub praca sezonowa – posiadacz polisy ma zapewnion± kompleksow± ochronê przez ca³y okres pobytu za granic±. Podró¿ny mo¿e skorzystaæ z jednego z trzech wariantów: standardowego, srebrnego lub z³otego. Ró¿ni± siê one miêdzy sob± zakresem przys³uguj±cych ¶wiadczeñ i limitami kosztów pomocy i opieki medycznej, które niespodziewanie mog± zaskoczyæ ka¿dego turystê w obcym kraju.

Istotnym elementem pakietu, gwarantuj±cym szybkie uzyskanie pomocy, jest dostêp do ca³odobowego i polskojêzycznego Centrum Pomocy. Skorzystanie z niego w awaryjnej sytuacji jest wyj±tkowo ³atwe dziêki SMS-owi informacyjnemu, który otrzymuje ka¿dy zaraz po zawarciu ubezpieczenia na stronach Inseco.pl.

Dla turysty i pracownika


Sezon wakacyjny rozpocz±³ siê. Polacy wyje¿d¿aj± na wakacje i do pracy za granicê. Inseco nikogo nie pozostawia bez ochrony. Trzy warianty ubezpieczenia s± dostosowane zarówno do potrzeb pracownika sezonowego jak i zwyk³ego podró¿nika. 10 procent mniej na sezon wakacyjny kusi do zakupu polisy. Jednak w porównaniu z konkurencj± oferta Inseco nie jest wcale tak szczególnie atrakcyjna. Praktycznie wszystkie polisy turystyczne stania³y na rozpoczêcie sezonu wyjazdowego. Warto zatem uwa¿nie siê rozgl±dn±æ za najlepsz± i najtañsz± ofert±. Zni¿ka o 10 czy 20 procent nie oznacza, ¿e polisa jest tak naprawdê tania. Czêsto to tylko chwyt marketingowy.

¬ród³o: PR news
JT