Grupa PZU zakoñczy³a przetarg na obs³ugê interaktywn± i wybra³a agencje K2 i ACR. Zaprezentowa³y one najlepsz± ofertê strategiczn±, kreatywn± i mediow±. Umowa bêdzie obejmowaæ prace dla wszystkich spó³ek Grupy PZU
W pierwszym etapie agencje zosta³y poproszone o przedstawienie propozycji w dwóch zadaniach przetargowych: pierwszym, dotycz±cym strategii obecno¶ci w Internecie marki PZU oraz drugim, zwi±zanym z kampani± reklamow± dla ubezpieczeñ komunikacyjnych. W drugim etapie przetargu agencje prezentowa³y szczegó³owe rozwi±zania kreatywne oraz przedstawia³y propozycje warunków wspó³pracy, dedykowanych zespo³ów i kosztów.
Grupa PZU prowadzi równolegle przetarg na agencjê, która zbuduje i bêdzie administratorem nowego portalu www.pzu.pl.
¬ród³a: PZU, media2
JT