X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

„Taksówka z fotelikiem” we Wrocławiu zdobywa serca rodziców

2009-04-10 10:48 piątek
Coraz większym zainteresowaniem wśród wrocławian cieszy się akcja „Taksówka z fotelikiem”, która ma na celu poprawienie bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym. Jest to szczególnie istotne w okresie świątecznym, kiedy rodzice częściej decydują się na ten środek transportu przy okazji wyjazdów do rodziny, na dworzec czy lotnisko.

W ramach akcji Liberty Direct wyposażyło 43 taksówki firm Ascotaxi i Radio Taxi Serc w kołyski, foteliki oraz podstawki służące do przewożenia dzieci w wieku od pół roku do 12 lat.  Akcja rozpoczęła się na początku marca i potrwa do wakacji. Patronami merytorycznymi są: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Przemysłowy Instytut Motoryzacji „PIMOT”.

Honorowy patronat nad akcją objął Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz. 

„Obie wrocławskie korporacje, które wzięły udział w naszej akcji poinformowały nas, że coraz więcej ich klientów jest zainteresowanych zamówieniem taksówki z fotelikiem. Obecnie takich kursów jest kilka dziennie, spodziewamy się jednak, iż w związku ze zbliżającą się przerwą świąteczną, będzie ich znacznie więcej. Dlatego też cieszy nas fakt, iż dzięki akcji ‘Taksówka z fotelikiem’ możemy zapewnić dzieciom bezpieczną podróż - mówi Rafał Karski, Dyrektor Marketingu Liberty Direct.

Kierowcy współpracujących z nami korporacji zostali dokładnie przeszkoleni w kwestiach mocowania fotelików i prawidłowego zapinania pasów u dzieci i w razie potrzeby swoją wiedzę przekazują rodzicom. Dostajemy też coraz więcej sygnałów od zadowolonych pasażerów, którzy dostrzegają zalety tej akcji” - dodaje Karski.

Wrocław jest już trzecim miastem, w którym jeżdżą taksówki z fotelikami. Wcześniej akcja została przeprowadzona w Warszawie i w Krakowie. Obie akcje zakończyły się dużym sukcesem, a ich popularność sprawiła, że trwały one znacznie dłużej niż planowano.

Źródło: Komunikat prasowy Liberty Direct

JT