X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Wyniki finansowe Inter Partner Assistance w Polsce w 2008 roku

2009-04-10 10:46 pi±tek
Inter Partner Assistance odnotowa³a wzrost sk³adki zarobionej na poziomie 13,1%. W ubieg³ym roku firma zwiêkszy³a portfel swoich klientów do ponad 5 milionów osób. Pomimo kryzysu spó³ka nadal realizuje swój plan rozwoju.

Przychód Inter Partner Assistance w Polsce liczony wed³ug sk³adki zarobionej w 2008 roku wyniós³ blisko 53 miliony z³otych. G³ównymi partnerami biznesowymi w ubieg³ym roku byli ubezpieczyciele. Wspó³praca z nimi wygenerowa³a a¿ 65% obrotu spó³ki. Kolejnymi grupami kontrahentów by³y firmy leasingowe (16%), banki (12%) i producenci pojazdów (5%). Wzrostowi obrotów towarzyszy³ wzrost liczby wykonanych us³ug dla klientów indywidualnych objêtych ochron±. W 2008 roku firma obs³u¿y³a a¿ 314 tysiêcy spraw, podczas gdy w 2007 by³o ich oko³o 224 tysi±ce.

- W ubieg³ym roku, pomimo os³abienia gospodarczego w czwartym kwartale, uda³o nam siê zrealizowaæ za³o¿enia spójne ze strategi± zrównowa¿onego rozwoju w ramach programu grupy AXA Assistance Ambition 2012 – mówi Marta Kaleñska-Ja¶kiewicz, Prezes Zarz±du Inter Partner Assistance Polska S.A.

 – Nasze za³o¿enia obejmowa³y poprawê procesów wewnêtrznych na rzecz zachowania rentowno¶ci i jako¶ci, co w dobie dekoniunktury okaza³o siê czynnikiem umo¿liwiaj±cym nam utrzymanie wyra¼nej tendencji wzrostowej i kilkunastoprocentowej zwy¿ki obrotów. Jednym z g³ównych czynników rozwoju Inter Partner Assistance jest innowacja, zarówno w zakresie produktów assistance, doskonalenia procesów obs³ugowych i rozwijania kwalifikacji pracowniczych. Firma rozwija innowacyjno¶æ przede wszystkim w modelu pracy zespo³owej, z wykorzystaniem metodologii projektowej Six Sigma (AXA Way).

W ubieg³ym roku Inter Partner Assistance zakoñczy³a prace nad trzema projektami w ramach przyjêtej strategii zarz±dzania procesami. Dora¼nym efektem tych dzia³añ by³y finansowe oszczêdno¶ci dla firmy rzêdu 480 tysiêcy Euro w skali roku oraz trwa³a poprawa jako¶ci udoskonalonych procesów. Wyniki te, istotne zw³aszcza dla klientów i us³ugodawców firmy, stanowi± inwestycjê w jej dalszy rozwój i budowanie przewagi rynkowej. 

W okresie dekoniunktury gospodarczej firma k³adzie nacisk na konsolidacjê zespo³u pracowniczego i inwestycjê w rozwój jego kompetencji merytorycznych i umiejêtno¶ci praktycznych. Mimo dekoniunktury Inter Partner Assistance Polska S.A. dalej anga¿uje siê w dzia³ania spo³eczne, g³ównie w zakresie wolontariatu pracowniczego na rzecz domów dziecka, co jest zgodne z filozofi± dzia³ania spó³ki, której zadaniem biznesowym jest assistance, czyli niesienie pomocy w potrzebie.

¬ród³o: Komunikat prasowy Inter Partner Assistance

JT