X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Auto Casco w Link4 – ¿eby siê nie denerwowaæ

2009-03-30 14:33 poniedzia³ek

Wasowski i Szczê¶niak powracaj± do telewizji w najnowszej reklamie Link4. Jest ona kolejnym etapem kampanii marketingowej ubezpieczyciela, zachêcaj±cej klientów do sprawdzenia i porównania ofert Auto Casco. W reklamie telewizyjnej g³ówny nacisk zosta³ po³o¿ony na wskazanie kluczowych zalet dobrego ubezpieczenia AC. Kampania rozpoczyna siê 1 kwietnia br.

Telewizyjna ods³ona ma charakter produktowy oraz sprzeda¿owy i jest kontynuacj± trwaj±cej
ju¿ od miesi±ca kampanii radiowej dobrego casco Link4. W pierwszym, radiowym etapie promocji podstawowym celem reklam Link4 by³o budowanie jako¶ci AC oraz powalczenie ze stereotypem, ¿e tani znaczy gorszy. Teraz wiêkszy nacisk zosta³ po³o¿ony na warunki dobrego Auto Casco.

- Startujemy w prima aprilis,ale ¿artujemy tylko w formie. W tre¶ci jeste¶my konkretni i zachêcamy do sprawdzenia naszej oferty casco - mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor pionu marketingu Link4.

Spoty pojawi± siê w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kana³ach tematycznych, m.in. w stacjach telewizji publicznej, Polsacie, stacjach TVN-u czy nale¿±cych do At Media. Kampania wspierana bêdzie te¿ przez dzia³ania w radiu oraz internecie. Obok akcji mailingowych oraz bannerowych powsta³a specjalna sekcja na stronie http://www.link4.pl/html/art_2_417_7_cech_dobrego_ac.html po¶wiêcona 7 cechom dobrego casco. Wraz z zak³adkami opisuj±cymi dzia³anie produktu, szczegó³y oferty oraz opiniami klientów maj±cych „linkowe” Auto Casco, stanowi swoist± ¶cie¿kê informacji o produkcie, jakim jest ubezpieczenie AC sprzedawane przez Link4.

Pomys³ kreatywny nowej kampanii nale¿y do agencji Change Communications. Zakupem mediów oraz planowaniem zaj±³ siê dom mediowy MediaCom. Akcja telewizyjna potrwa przynajmniej dwa miesi±ce. Spoty wyre¿yserowali Grzegorz Wasowski i S³awomir Szczê¶niak. 
                                                                                                  
                                                                                                           ***
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeñ SA

Link4 TU SA jest pionierem i liderem ubezpieczeñ direct w Polsce. Swoj± dzia³alno¶æ operacyjn±
w Polsce rozpoczê³a w 2003 r. Podstaw± modelu biznesowego Link4 jest sprzeda¿ polis ubezpieczeniowych przez telefon oraz przez Internet. Zaawansowana technologia  zapewnia
24-godzinny dostêp do profesjonalnych us³ug oraz serwisu powypadkowego pod ³atwym
do zapamiêtania numerem telefonu – 22 444 44 44 z dowolnego miejsca w kraju,
a dla mieszkañców województwa ¶l±skiego – 32 444 44 44.

Link4 oferuje klientom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne.

Link4 w listopadzie 2007 r. uruchomi³ pierwsze w Polsce ubezpieczenia ¿yciowe direct, oferowane przez Link4 Life TU n¯ SA, www.link4life.pl.

Link4 wchodzi w sk³ad brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej Royal & Sun Alliance, ubezpieczyciela o ponad 300-letniej tradycji.

Link4 jest laureatem wielu nagród i wyró¿nieñ; jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeñ direct otrzyma³o certyfikat ISO 9001:2001 w obszarze likwidacji szkód.
Od czerwca 2008 Link4 posiada dwa nowoczesne call center – w Warszawie oraz w Katowicach.

Dodatkowych informacji udzielaj±:
Damian Zi±ber
Dyrektor Departamentu PR
Link4 TU SA
tel. kom. (0) 668 444 443
tel. (22) 444 46 03
e-mail : damian.ziaber@link4.pl

Agata Wi¶niewska
PR Manager
Link4 TU SA
tel. kom. 0 668 444 430
tel. (22) 444 42 57
e-mail: agata.wisniewska@link4.pl

LINK 4,  Warszawa, 30 marca 2009 r.