Bardzo ciekawy pomys³. Zobaczymy tylko jak bêdzie z realizacj±. Nie od dzisiaj wiadomo, ¿e Panie w okienkach pocztowych nie grzesz± wymaganymi obecnie standardami obs³ugi klienta. Oczywi¶cie nikogo nie obra¿aj±c, na pewno znajdziemy mnóstwo wyj±tków. Ale mogê wysnuæ taki wniosek na podstawie w³asnych do¶wiadczeñ z wieloma urzêdami pocztowymi. Najbardziej intryguje mnie kwestia, czy Poczta Polska zamierza wykorzystaæ do dystrybucji polis osobne okienka, czy te¿ te same. Nie chcê sobie nawet wyobra¿aæ, jak d³ugo mo¿e potrwaæ zakup znaczka, je¿eli przede mn± w kolejce znajdzie siê kilka osób, które bêd± wype³niaæ przy okienku pocztowym wniosek o ubezpieczenie. Miejmy nadziejê, ¿e polisê bêdzie mo¿na kupiæ w specjalnie wyznaczonych do tego celu miejscach, licz±c na mi³± obs³ugê dobrze przeszkolonych specjalistów. Je¿eli Poczta Polska zadba o takie standardy, a produktu ubezpieczeniowe bêd± odpowiedniej jako¶ci, to mo¿emy mieæ do czynienia z powa¿nym graczem, który byæ mo¿e zdobêdzie spory udzia³ w rynku.
SP