X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Konferencja "IT w Ubezpieczeniach GigaCon"

2009-02-13 10:16 piątek
19 lutego w Warszawie w hotelu Airport Okęcie odbędzie się kolejna edycja  konferencji „IT w Ubezpieczeniach GigaCon”

Głównym sponsorem konferencji jest IBM. Partnerami konferencji są firmy SeveNet i VSoft.  Uczestnikami są m.in. PIU, WebService, Altkom Akademia, Altar, DomData, Asseco, Comarch.

Problematyka wykładów merytorycznych przedstawia się następująco:
•    Ubezpieczeniowe bazy danych - Jak to zrobiono w wybranych państwach europejskich- dr Stefan Szyszko Polska Izba Ubezpieczeń
•    Rozwiązania IBM Lotus dla sektora ubezpieczeń - Andrzej Olsztyński,  IBM
•    Autopilot dla Organizacji Ubezpieczeniowej - Zarządzanie Wydajnością przez technologię Cognos oraz zbiór doświadcze - Konrad Michael, IBM
•    Czy warto automatyzować rozliczenia świadczeń medycznych w ubezpieczeniach zdrowotnych? - dr Marek Zawołek , Vsoft
•    Narzędzia efektywnej obsługi ubezpieczeń zdrowotnych - Mateusz Eichler, ALTKOM AKADEMIA
•    Od zdarzenia do pomocy – organizacja zadań pracowników mobilnych -  Michał Soszyński, ALTKOM AKADEMIA
•    Sprawna obsługa zapytań w rozproszonej organizacji. Wykorzystanie nowoczesnych kanałów komunikacji bez utraty jakości obsługi. Case Study - Workflow w PZU SA - Kamil Buliński, Sylwia Piskorska, ALTAR
•    Minimalizacja ryzyka informatycznego w instytucjach finansowych poprzez nadzór nad uprzywilejowanym dostępem do systemów produkcyjnych – case study - Jacek Skorupka,  ALTKOM AKADEMIA
•    Elastyczne narzędzie wsparcia sprzedaży sposobem na zmniejszenie kosztów oraz przyspieszenie obsługi klientów - Andrzej Pakuła, Paweł Rzepka, WebService
•    Internet jako kanał dystrybucji produktów ubezpieczeniowych. Przykład zastosowania pakietu Ferryt, jako narzędzia do wsparcia sprzedaży dla firm ubezpieczeniowych- Mariusz Czajkowski, DOMDATA  

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

JT