Na rynku ubezpieczeñ komunikacyjnych panuje coraz wiêksza konkurencja. Bior±c pod uwagê, ¿e sprzeda¿ nowych aut wci±¿ wzrasta, wiêkszo¶æ z nich ubezpieczana jest w ofercie pakietowej u dealera.
Dr Piotr Majewski, adiunkt w Wy¿szej Szkole Bankowej w Toruniu, cz³onek Komisji ds. Przestêpczo¶ci Ubezpieczeniowej PIU, wskazuje, ¿e specyficzne procedury zawierania tych umów powoduj±, ¿e staj± siê one bardzo atrakcyjne dla nieuczciwych klientów ubezpieczycieli. W przypadku promocyjnych ubezpieczeñ komunikacyjnych nie jest sprawdzana historia szkodowa klienta. Co wiêcej najczê¶ciej tego rodzaju umowy zawieraj± mo¿liwo¶æ zawarcia kolejnej umowy ubezpieczenia bez uwzglêdnienia szkodowo¶ci klienta.
¬ród³o: Miesiêcznik Ubezpieczeniowy
JT