X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

GPS w Twojej komórce

2009-01-15 11:29 czwartek
Wraz z rozpoczêciem siê okresu zimowego klienci instytucjonalni Statoil otrzymali Statoil Navi-Guide, pakiet specjalistycznych us³ug assistance, w tym modne us³ugi o charakterze GPS – osobistego nawigatora. Oferta realizowana jest we wspó³pracy z firm± Mondial Assistance.

Us³uga dzia³a na podobnej zasadzie co GPS, mo¿e te¿ byæ jej uzupe³nieniem. Kierowcy posiadaj±cy osobistego nawigatora za pomoc± swojego telefonu komórkowego otrzymuj± interesuj±ce ich informacje na temat stanu dróg, korków na trasie, szybkich po³±czeñ drogowych itd. Poniewa¿ jest to us³uga o charakterze assistance, mog± skorzystaæ z niej tak¿e w przypadku trudnej sytuacji na drodze. Pracownicy infolinii przeka¿± w takim  wypadku równie¿ informacje na temat pomocy drogowej, warsztatu naprawczego, stacji wulkanizacyjnej lub innej placówki mog±cej s³u¿yæ pomoc± w razie nieprzewidzianego zdarzenia. Dodatkowo za pomoc± infolinii mo¿liwe jest zarezerwowanie pokoju w hotelu, czy otrzymanie informacji o tym, gdzie mie¶ci siê najbli¿sza restauracja.

Us³uga dzia³a na zasadzie infolinii. Wystarczy zadzwoniæ na wcze¶niej przekazany numer telefonu, aby uzyskaæ niezbêdn± pomoc. Dostêp do us³ugi Statoil Navi-Guide mog± mieæ klienci, którzy korzystaj± z kart paliwowych „Statoil Firma” oraz „Statoil Eurofirma”. Zgodnie z ide± assistance mog± z niej korzystaæ przez 7 dni w tygodniu, 24 h na dobê. O wyborze Mondial Assistance jako partnera Statoil przes±dzi³y znakomite wyniki oraz reputacja w¶ród firm dzia³aj±cych w bran¿y motoryzacyjnej. Jednym z kluczowych obszarów dzia³alno¶ci firmy jest assistance samochodowe.

- Assistance samochodowe jest jednym z najwa¿niejszych obszarów rozwoju naszej firmy. Pomimo i¿ jest najstarszym segmentem rynku, nadal intensywnie siê rozwija. ¯yjemy w biegu i do codziennego sprawnego funkcjonowania potrzebujemy szybko dostarczanych informacji. Nie mamy czasu na stanie w korkach czy wielogodzinne poszukiwanie pomocy. Dlatego tak bardzo ro¶nie w ostatnim czasie zainteresowanie us³ugami o charakterze GPS oraz us³ugami assistance - t³umaczy Tomasz Fr±czek, prezes zarz±du Mondial Assistance w Polsce.

Mondial Assistance jest liderem polskiego i ¶wiatowego rynku assistance. ¦wiadczy us³ugi assistance m.in. dla marek: Bentley, Volvo, Chrysler, Jeep, Jaguar, Land Rover, Lexus, Toyota i Mitsubishi.

¬ród³o: Gazeta Ubezpieczeniowa

JT