X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Inter Partner Assistance rozpoczê³o wspó³pracê z SIGNAL IDUNA Polska

2009-01-14 10:23 ¶roda
Inter Partner Assistance i SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeñ podjêli wspó³pracê w zakresie assistance i likwidacji szkód z ubezpieczeñ turystycznych.

SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeñ S.A. to lider na polskim rynku w zakresie ubezpieczeñ turystycznych, ¶wiadcz±cy us³ugi dla klientów indywidualnych, korporacyjnych oraz biur podró¿y. Firma obs³uguje obecnie 65% rynku touroperatorów w zakresie ubezpieczeñ turystycznych. Podobnie jak SIGNAL IDUNA Polska TU S.A., Inter Partner Assistance ma bogate do¶wiadczenie w obs³udze ruchu podró¿nego. Poza tym w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci IPA zapewnia pomoc i ochronê ok. 5,2 milionom Polaków.
Wdro¿enie wspó³pracy z SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. odby³o siê w wyj±tkowo krótkim czasie - zaledwie 2. miesiêcy. Szybkie rozpoczêcie mia³o zapewniæ miêdzy innymi pe³nowarto¶ciow± opiekê jeszcze przed feriami zimowymi i szczytem sezonu narciarskiego. W czasie wdra¿ania wspó³pracy dostosowano nowoczesny system obs³ugi szkód turystycznych w Inter Partner Assistance do szczególnych potrzeb SIGNAL IDUNA Polska TU S.A., wynikaj±cych z faktu wspó³pracy ubezpieczyciela z wieloma touroperatorami oraz jego szerokiej, zró¿nicowanej zakresowo oferty. Na potrzeby wspó³pracy z nowym kooperantem Inter Partner Assistance wprowadzi³a równie¿ zmiany strukturalne w swoim dziale operacyjnym oraz zwiêkszy³a w nim zatrudnienie.

- Dziêki po³±czeniu si³ z Inter Partner Assistance, mo¿emy zagwarantowaæ naszym Klientom kompleksowe ¶wiadczenia assistance w kraju i na ca³ym ¶wiecie, 24h na dobê – mówi Katarzyna Szepczyñska, dyrektor Departamentu Ubezpieczeñ Turystycznych. – Pozycja lidera zobowi±zuje do ¶wiadczenia us³ug na ¶wiatowym poziomie, dlatego z dniem 1 stycznia br. uruchomili¶my wspó³pracê z t± miêdzynarodow± grup±.
 
- Rozpoczêcie wspó³pracy z SIGNAL IDUNA Polska to wa¿ne wydarzenie dla naszej firmy i dla ca³ej bran¿y  – mówi Jacek Konieczny, dyrektor Departamentu Handlowego Inter Partner Assistance Polska S.A. – Dziêki naszym rozwi±zaniom bêdziemy w stanie zapewniæ SIGNAL IDUNA Polska sta³±, skuteczn± kontrolê kosztów obs³ugi ubezpieczeñ turystycznych, dostêp do naszej obszernej bazy placówek medycznych i szereg u³atwieñ w ramach obs³ugi administracyjnej tego obszernego kontraktu. Wspó³praca z SIGNAL IDUNA Polska oznacza dla nas potwierdzenie naszych kompetencji w zakresie assistance podró¿nego oraz dalszy rozwój.

Dziêki podjêtej wspó³pracy SIGNAL IDUNA Polska i jej klienci zyskali dostêp do nowoczesnych rozwi±zañ stosowanych przez Inter Partner Assistance, zwiêkszaj±cych jako¶æ obs³ugi ubezpieczonych oraz umo¿liwiaj±cych ochronê przed nieuzasadnionymi kosztami ponoszonymi w procesie likwidacji szkód. Jest to mo¿liwe dziêki globalnej bazie us³ugodawców medycznych, zapewniaj±cej wspó³pracê ze sprawdzonymi placówkami medycznymi Inter Partner Assistance na ca³ym ¶wiecie oraz dziêki zapewnieniu kontroli dokumentacji szkodowej, w tym medycznej, zwi±zanej z likwidacj± szkód podró¿nych.

¬ród³o: Gazeta Ubezpieczeniowa

JT