Najwiêkszy polski ubezpieczyciel szuka wykonawców nowej strony internetowej i nowej kampanii promocyjnej.
Grupa PZU wkrótce rozpisze dwa przetargi na obs³ugê dzia³añ marketingowych w internecie. Oba przetargi maj± byæ rozstrzygniête na prze³omie pierwszego i drugiego kwarta³u 2009 r. Pierwszy bêdzie obejmowa³ przede wszystkim obs³ugê strategiczn±, kreatywn± i zakup mediów w internecie, a tak¿e pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, marketing afiliacyjny, performance marketing, netPR, social marketing i dzia³ania niestandardowe w ramach Web 2.0 i Web 3.0. Drugi — bêdzie dotyczy³ stworzenia i obs³ugi nowego serwisu internetowego i intranetowego PZU. Zainteresowane agencje mog± przesy³aæ oferty do koñca tygodnia. Pierwsze propozycje ju¿ do PZU nap³ynê³y. Ci, którzy zwyci꿱, podpisz± z ubezpieczycielem umowy obowi±zuj±ce do koñca 2009 r. z opcj± przed³u¿enia.
Obecnie za obs³ugê stron WWW Grupy PZU odpowiada agencj a interaktywna Supermedia Interactive. Zakoñczy³ siê przetarg Grupy PZU na strategiczn± obs³ugê reklamow±. Ubezpieczyciel wybra³ agencjê Leo Burnett. Na tak zwanej krótkiej li¶cie konkursu by³y równie¿ Juicy (wcze¶niej Ad Works) oraz McCann Erickson. Umowa PZU z Leo Burnett bêdzie obejmowa³a prace dla wszystkich spó³ek Grupy: PZU, PZU ¯ycie, PTE PZU, TFI PZU. Wcze¶niej obs³ug± reklamow± PZU zajmowa³a siê agencja Just. Odpad³a jednak z przetargu po pierwszym etapie. Najwiêkszy ubezpieczyciel koñczy równie¿ negocjacje z domami mediowymi — w grze zosta³y Initiative i Starlink, który obecnie pracuje dla PZU.
¬ród³o: Puls Biznesu
JT