X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Marka PZU warta 2218,4 mln zł

2008-12-10 10:49 środa
Wczoraj odbyła się uroczystość  ogłoszenia wyników Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek MARQA 200, organizowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”. Najcenniejsze firmy zostały nagrodzone statuetkami Marqa 2008 w 11 kategoriach.

W tym roku ponad 400 marek zostało objętych rankingiem. 330 najdroższych z nich znalazło się na liście. Zdecydowana większość, bo aż 70 procent, może się pochwalić wzrostem swej wartości. Czwarte miejsce w rankingu (pośród wszystkich firm) pod względem wartości marki zajął Powszechny Zakład Ubezpieczeń. Wartość jego marki gazeta wyceniła na 2218,4 mln zł.

Ranking „Rzeczpospolitej” jest zestawieniem marek, które opiera się na twardych finansowych danych połączonych z bardzo szczegółowym badaniem opinii konsumentów.

Źródło: Rzeczpospolita

JT