X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Marka PZU warta 2218,4 mln z³

2008-12-10 10:49 ¶roda
Wczoraj odby³a siê uroczysto¶æ  og³oszenia wyników Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek MARQA 200, organizowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”. Najcenniejsze firmy zosta³y nagrodzone statuetkami Marqa 2008 w 11 kategoriach.

W tym roku ponad 400 marek zosta³o objêtych rankingiem. 330 najdro¿szych z nich znalaz³o siê na li¶cie. Zdecydowana wiêkszo¶æ, bo a¿ 70 procent, mo¿e siê pochwaliæ wzrostem swej warto¶ci. Czwarte miejsce w rankingu (po¶ród wszystkich firm) pod wzglêdem warto¶ci marki zaj±³ Powszechny Zak³ad Ubezpieczeñ. Warto¶æ jego marki gazeta wyceni³a na 2218,4 mln z³.

Ranking „Rzeczpospolitej” jest zestawieniem marek, które opiera siê na twardych finansowych danych po³±czonych z bardzo szczegó³owym badaniem opinii konsumentów.

¬ród³o: Rzeczpospolita

JT