1,1 mld z³ - tyle, wed³ug danych Expert Monitor, instytucje finansowe wy³o¿y³y na kampanie reklamowe w pierwszych trzech kwarta³ach tego roku.
Wzglêdem analogicznego okresu 2007 r. wydatki wzros³y o przesz³o 40 proc. Do zwy¿ki w najwiêkszym stopniu przyczynili siê ubezpieczyciele. Ich tegoroczne wydatki przekroczy³y 280 mln z³ i w ujêciu rok do roku -wzros³y o ponad 80 proc. Je¿eli spojrzeæ na kwoty, najwiêcej na promocjê wydaj± banki. W pierwszych dziewiêciu miesi±cach reklamy kosztowa³y je 657 mln z³, co oznacza³o wzrost w skali roku prawie o 40 proc. Tylko o 4 proc. zwiêkszy³y siê wydatki TFI. Od pocz±tku tego roku c³o koñca wrze¶nia siêgnê³y 159 mln z³.
¬ród³o: Parkiet
JT