Liberty Direct przystêpuje do jesiennej ofensywy reklamowej. Od 3 listopada rusza nowa kampania produktowa promuj±ca ofertê ubezpieczeñ komunikacyjnych OC i AC. G³ównym przekazem kampanii jest sprzeda¿ polis w cenie do 30% ni¿szej ni¿ u ubezpieczycieli tradycyjnych. Oprócz spotów reklamowych prezentowanych w g³ównych stacjach telewizyjnych o zasiêgu ogólnopolskim, dzia³ania reklamowe obejm± równie¿ Internet.
„W nowej kampanii kontynuujemy strategiê komunikacji polegaj±c± na podkre¶leniu korzy¶ci, które wynosz± klienci korzystaj±cy z naszej oferty. Emitowany od dzi¶ spot reklamowy przedstawia ludzi, którzy mówi± o tym, ¿e zaoszczêdzili konkretne kwoty dziêki kupnie ubezpieczenia w Liberty Direct. Pokazujemy ich w codziennych sytuacjach ¿yciowych zwi±zanych z u¿ywaniem samochodów, w których czêsto znajduje siê ka¿dy z nas” – mówi Rafa³ Karski, Dyrektor Marketingu Liberty Direct.
Kampania zosta³a przygotowana we wspó³pracy z agencj± Gruppa66 Ogilvy oraz domem mediowym MPG.
Liberty Direct