Mondial Assistance Globalnym Telefonicznym Centrum Obs³ugi Roku! ¦wiatowy lider w dziedzinie assistance i ubezpieczeñ turystycznych zosta³ nagrodzony przez International Customer Management Institute (ICMI).
Assistance, czyli szybkie i skuteczne udzielanie pomocy, opiera siê na kontakcie 24 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu. W rozmieszczonych na ca³ym ¶wiecie Centrach Operacyjnych Mondial Assistance telefon z pro¶b± o interwencjê dzwoni co 3 sekundy. Konsultanci o ka¿dej porze dnia i nocy czuwaj±, aby natychmiastowo udzieliæ pomocy.
Praca amerykañskiego Centrum Operacyjnego Mondial Assistance zosta³a doceniona przez International Customer Management Institute. Nagrodê w kategorii du¿ych telefonicznych centrów obs³ugi wrêczono podczas Dorocznych Targów Telefonicznych Centrów Obs³ugi (Annual Call Center Exhibition, ACCE) w Phoenix w Arizonie. O wygranej Mondial Assistance, poza stron± formaln±, zdecydowa³y :
- zespó³ kierowniczy, który znakomicie rozumie zasady skutecznego zarz±dzania centrami obs³ugi oraz posiada zdolno¶ci pozwalaj±ce je zastosowaæ we wspó³czesnym skomplikowanym otoczeniu biznesowym;
- pozytywna kultura pracy oraz klimat sprzyjaj±cy rozwojowi osobistemu;
- osi±gniêcia zwi±zane z obieraniem i realizowaniem ambitnych celów oraz wzmacnianie zysków firmy;
- stale zmotywowany zespó³, który potrafi uzyskaæ znakomite wyniki oraz przekroczyæ oczekiwania klienta.
- Nagrody podkre¶laj± przede wszystkim to, co w biznesie najlepsze, i w tym roku mamy znakomity przyk³ad takiej w³a¶nie doskona³o¶ci. – powiedzia³ Richard Hand, dyrektor wykonawczy cz³onkostwa w ICMI. - Mondial Assistance uosabia d±¿enie do doskona³o¶ci. To zaszczyt przyznaæ tê nagrodê tak wybitnemu przedstawicielowi bran¿y.
Na us³ugach Mondial Assistance polega 100 milionów Amerykanów. Od momentu powstania firmy w 1983 r. dzia³alno¶æ Mondial Assistance w USA rozwinê³a siê z niewielkiego przedsiêbiorstwa zatrudniaj±cego 10 osób do du¿ej instytucji, w której pracuje 700 osób.
-Nasza mantra to „Zatrudniaj sercem, wyrabiaj umiejêtno¶ci”. Stanowi ona podstawê procesu rekrutacji i selekcji pracowników. Wierzymy, ¿e decyduje te¿ o tym, co wyró¿nia sposób dzia³ania naszych centrów obs³ugi – zarówno z punktu widzenia pracowników, jak i klientów. Uznanie ze strony ICMI to sukces takiego w³a¶nie podej¶cia. - powiedzia³a Pam Dufour, dyrektor ds. us³ug w Mondial Assistance, która odebra³a nagrodê.
Mondial Assistance jest ¶wiatowym liderem assistance i ubezpieczeñ turystycznych. Dysponuje 38 ca³odobowymi centrami operacyjnymi rozmieszczonymi w 29 krajach na wszystkich kontynentach. Oferuje us³ugi z zakresu: assistance medycznego, samochodowego, domowego oraz biznesowego. Rocznie interweniuje 11 milionów razy, udzielaj±c pomocy w ka¿dym miejscu na ¶wiecie.
Nagroda Globalne Telefoniczne Centrum Obs³ugi Roku jest przyznawana przez ICMI co roku od sze¶ciu lat jako wyró¿nienie dla centrów kontaktowych.
Mondial Assistance