Pięć domów mediowych i sześć agencji reklamowych chce zająć się strategia promocyjną największego polskiego ubezpieczyciela. Rozstrzygniecie obu przetargów przed końcem roku.
Do pierwszego etapu przetargu na zakup i planowanie mediów szefowie grupy PZU zaprosili: Zenith Optimedia Group, Initiative Warszawa, Optimum Media OMD i Mediaedge:cia. Do walki o nowe zlecenie włączy się także dom mediowy Starlink, który
obecnie pracuje dla największego polskiego ubezpieczyciela.
Natomiast do przetargu dotyczącego strategii komunikacyjnej 360 stopni marki PZU i kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych PZU firma dopuściła: Ad Works, DDB, Grey Worldwide Warszawa, Leo Burnett, McCann Erickson oraz agencję Just, która teraz obsługuje ubezpieczyciela. Za sześć tygodni PZU wyłoni dwie agencje, z którymi
do końca grudnia poprowadzi negocjacje finansowe. Współpraca ze zwycięzcą rozpoczęłaby się w styczniu 2009 r. Ubezpieczyciel nie ujawnia wartości obu przetargów.
Źródło: Puls Biznesu
JT