Piêæ domów mediowych i sze¶æ agencji reklamowych chce zaj±æ siê strategia promocyjn± najwiêkszego polskiego ubezpieczyciela. Rozstrzygniecie obu przetargów przed koñcem roku.
Do pierwszego etapu przetargu na zakup i planowanie mediów szefowie grupy PZU zaprosili: Zenith Optimedia Group, Initiative Warszawa, Optimum Media OMD i Mediaedge:cia. Do walki o nowe zlecenie w³±czy siê tak¿e dom mediowy Starlink, który
obecnie pracuje dla najwiêkszego polskiego ubezpieczyciela.
Natomiast do przetargu dotycz±cego strategii komunikacyjnej 360 stopni marki PZU i kampanii reklamowej ubezpieczeñ komunikacyjnych PZU firma dopu¶ci³a: Ad Works, DDB, Grey Worldwide Warszawa, Leo Burnett, McCann Erickson oraz agencjê Just, która teraz obs³uguje ubezpieczyciela. Za sze¶æ tygodni PZU wy³oni dwie agencje, z którymi
do koñca grudnia poprowadzi negocjacje finansowe. Wspó³praca ze zwyciêzc± rozpoczê³aby siê w styczniu 2009 r. Ubezpieczyciel nie ujawnia warto¶ci obu przetargów.
¬ród³o: Puls Biznesu
JT