X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Walka o budżet promocyjny PZU

2008-10-06 10:54 poniedziałek
Pięć domów mediowych i sześć agencji reklamowych chce zająć się strategia promocyjną największego polskiego ubezpieczyciela. Rozstrzygniecie obu przetargów przed końcem roku.

 Do pierwszego etapu przetargu na zakup i planowanie mediów szefowie grupy PZU zaprosili: Zenith Optimedia Group, Initiative Warszawa, Optimum Media OMD i Mediaedge:cia.  Do walki o nowe zlecenie włączy się także dom mediowy Starlink, który
obecnie pracuje dla największego polskiego ubezpieczyciela.

Natomiast do przetargu dotyczącego strategii komunikacyjnej 360 stopni marki PZU i kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych PZU firma dopuściła: Ad Works, DDB, Grey Worldwide Warszawa, Leo Burnett, McCann Erickson oraz agencję Just, która teraz obsługuje ubezpieczyciela. Za sześć tygodni PZU wyłoni dwie agencje, z którymi
do końca grudnia poprowadzi negocjacje finansowe. Współpraca ze zwycięzcą rozpoczęłaby się w styczniu 2009 r. Ubezpieczyciel nie ujawnia wartości obu przetargów.

Źródło: Puls Biznesu

JT