Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług.
Już 15 września w Warszawie odbędzie się 5 edycja konferencji "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży". Podczas wydarzenia poruszone zostaną takie zagadnienia jak:
-
Zarządzanie i bezpieczeństwo,
-
Business Intelligence – analizy i raporty- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
-
Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów,
-
Mobilny Agent,
-
Usługi i aplikacje mobilne,
-
Narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo około-ubezpieczeniowe,
-
Systemy mailingowe i SMS-owe,
-
Praca w sieci i wsparcie internetowe – alternatywne kanały informacji i sprzedaży,
-
Elektroniczny kanał ubezpieczeń,
-
Social media w ubezpieczeniach.
Do udziału zapraszamy:
– dyrektorów oraz kierowników placówek centralnych i oddziałów,
– kierowników zespołów sprzedażowych,
– agentów i brokerów,
– osoby decydujące o zakupie nowych technologii,
– przedstawicieli z działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego.
Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.