X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

18-procentowy wzrost sprzeda¿y w Axa Direct

2013-09-09 10:40 poniedzia³ek
Jak Axa Direct poradzi³a sobie w pierwszym pó³roczu 2013 roku? Odnotowa³a 18 proc. wzrost sprzeda¿y oraz 9 proc. zwy¿kê z przypisu sk³adki w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku. Spó³ka zamknê³a pierwsze pó³rocze br. przypisem sk³adki brutto w wysoko¶ci 147 mln z³otych oraz zyskiem netto w wysoko¶ci 12,5 mln z³otych. Na dzieñ 30 czerca 2013,  AXA DIRECT dysponowa³a portfelem w wysoko¶ci 417 tys. polis.

- W pierwszej po³owie br. AXA DIRECT odnotowa³a dalszy wzrost sprzeda¿y polis komunikacyjnych pomimo trudnej sytuacji na rynku ubezpieczeñ maj±tkowych, gdzie widoczna jest tendencja spadkowa przypisu ubezpieczeñ komunikacyjnych.
W szczególno¶ci cieszy nas zaufanie Klientów, na które systematycznie pracujemy od wielu lat. Z przeprowadzonych przez nas badañ wynika, ¿e chêæ zakupu polisy komunikacyjnej w AXA DIRECT wyra¿a coraz wiêksza liczba potencjalnych Klientów.
– mówi Ryszard Bociong, Dyrektor Generalny AXA DIRECT.

- AXA DIRECT rozpoczê³a sprzeda¿ ubezpieczeñ na pocz±tku 2007 r. Na przestrzeni trzech ostatnich lat dzia³alno¶ci firma odnotowuje pozytywne wyniki finansowe, które jeszcze bardziej wzmocni³y siê w pierwszym pó³roczu tego roku. Pod koniec 2012 r. wprowadzili¶my na polski rynek nowy produkt ubezpieczeniowy, dziêki czemu nasza oferta sta³a siê jeszcze bardziej elastyczna i dopasowana do oczekiwañ oraz mo¿liwo¶ci finansowych naszych Klientów. Jest to jeden
z elementów wp³ywaj±cych na obecny wzrost sprzeda¿y i jednocze¶nie nasza odpowied¼ na wci±¿ zmieniaj±ce siê potrzeby rynku. W drugiej po³owie tego roku skupimy siê na dalszym rozwijaniu sprzeda¿y i systematycznej poprawie jako¶ci obs³ugi Klientów
– dodaje Ryszard Bociong.

Dzia³alno¶æ AXA DIRECT na polskim rynku obejmuje równie¿ aktywne wspieranie i promowanie inicjatyw maj±cych na celu zwiêkszenie bezpieczeñstwa na drogach. W czerwcu br. firma zorganizowa³a tydzieñ spo³ecznej odpowiedzialno¶ci biznesu, CR WEEK, którego tematem przewodnim by³o rozwa¿ne poruszanie siê po drogach i ulicach. Firma przeprowadzi³a zajêcia edukacyjne dla pierwszoklasistów, udostêpni³a pracownikom budynku Warsaw Trade Tower symulatory dachowania
i zderzenia oraz zorganizowa³a dla nich zawody rowerowe. Ilo¶æ ³±cznie przejechanych kilometrów okre¶li³a wysoko¶æ darowizny, jak± Grupa AXA przekaza³a nastêpnie na rzecz Stowarzyszenia Droga i Bezpieczeñstwo.

- Promowanie rozwa¿nej jazdy nierozerwalnie ³±czy siê z charakterem naszej dzia³alno¶ci. Program „Bezpieczni na drodze” stanowi integraln± czê¶æ ogólno¶wiatowej koncepcji Road Safety, wspieranej przez Grupê AXA na ¶wiecie – mówi Agnieszka D±browska, Dyrektor Departamentu Sprzeda¿y, Marketingu i Obs³ugi Klienta.

¬ród³o: Axa Direct