Ubezpieczyciel komunikacyjny Liberty Direct zosta³ laureatem Programu Certyfikacyjnego U¿yteczna Strona, którego celem jest okre¶lenie poziomu funkcjonalno¶ci, bezpieczeñstwa oraz jako¶ci serwisów internetowych. Certyfikat potwierdza, ¿e Liberty Direct stosuje najlepsze praktyki zgodne ze ¶wiatowymi standardami u¿yteczno¶ci serwisów internetowych. Nagroda jest wyrazem uznania za przestrzeganie zasad maj±cych na celu budowanie wygodnej i przyjaznej witryny dla e-klienta.
W ramach programu Certyfikat U¿ytecznej Strony zosta³o przeprowadzone kompleksowe badanie strony internetowej libertydirect.pl miêdzy innymi pod k±tem ³atwo¶ci poruszania siê po stronie, technologicznej dostêpno¶ci serwisu oraz bezpieczeñstwa i polityki prywatno¶ci. Serwis firmy uzyska³ ponad 60 proc. warto¶ci tzw. Indeksu U¿ytecznej Strony, co oznacza, ¿e poziom jej u¿yteczno¶ci jest jednym z najwy¿szych.
„W przypadku firm directowych serwis internetowy jest jednym z najwa¿niejszych kana³ów komunikacji, poniewa¿ w du¿ej mierze to w³a¶nie od jego u¿yteczno¶ci zale¿y, czy Klient zdecyduje siê na skorzystanie z oferowanych przez nas us³ug. Dlatego przyk³adamy bardzo du¿± wagê do tego, by u¿ytkownik móg³ intuicyjnie znale¼æ w serwisie interesuj±ce go informacje dotycz±ce np. szybko¶ci likwidacji szkód, a tak¿e z ³atwo¶ci± dokonaæ wyceny polisy oraz dokonaæ jej zakupu.” – komentuje Rafa³ Karski, Dyrektor Marketingu Liberty Direct. „Przyznany Certyfikat cieszy nas tym bardziej, i¿ jest to ju¿ drugie wyró¿nienie przyznane serwisowi internetowemu naszej firmy.” – dodaje.
Serwis internetowy Liberty Direct zosta³ równie¿ nagrodzony w raporcie „OC w Internecie. U¿yteczno¶æ serwisów internetowych polskich ubezpieczycieli OC” przygotowanym pod patronatem Rzecznika Ubezpieczonych przez firmê doradcz± Making Waves. G³ównym celem raportu by³o ukazanie stopnia wykorzystywania potencja³u Internetu przez towarzystwa ubezpieczeniowe w sprzeda¿y ubezpieczenia OC.
Dodatkowych informacji udzielaj±:
Ewa Pitera, Rowland Communications, tel. (022) 593 91 00, 0 607 480 222
Kamila Lewandowska, tel. (022) 593 91 00, 0 607 850 815
Liberty Direct jest now± mark± ubezpieczeñ komunikacyjnych. Marka zosta³a wprowadzona przez polski oddzia³ firmy Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros SA – hiszpañskiej spó³ki ubezpieczeniowej nale¿±cej do grupy Liberty Mutual. Oferta Liberty Direct obejmuje ubezpieczenia OC, AC, NNW i Assistance, i jest dostêpna w sprzeda¿y bezpo¶redniej.
Liberty Mutual jest miêdzynarodow± grup± ubezpieczeniow± ¶wiadcz±c± kompleksowe us³ugi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma dzia³a w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedn± z najwiêkszych instytucji ubezpieczeniowych. Liberty Mutual oferuje pe³n± gamê produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jedn± z najwa¿niejszych linii biznesowych grupy Liberty Mutual s± ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesiêciu lat grupa prowadzi dzia³alno¶æ na rynkach miêdzynarodowych, w tym równie¿ w Europie – jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane s± niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji oraz Hiszpanii.
LIBERTY DIRECT, 23/06/2009