Z pocz±tkiem lipca TUiR WARTA rozpoczê³a kampaniê marketingow± ubezpieczeñ podró¿nych WARTA TRAVEL oraz mieszkaniowych WARTA DOM KOMFORT i WARTA DOM.
Motywem przewodnim kampanii jest has³o „Teraz skup siê na czym¶ przyjemnym”. Akcja skierowana jest g³ównie do osób, które chc± beztrosko spêdziæ wakacje nie martwi±c siê o bezpieczeñstwo pozostawionego maj±tku.
W okresie kampanii, tj. od 1 lipca do 30 wrze¶nia 2009 r. ka¿dy, kto zakupi promowane produkty bêdzie móg³ skorzystaæ ze specjalnie przygotowanych zni¿ek i promocji. Osoby wybieraj±ce siê w podró¿, kupi± polisê WARTA TRAVEL o ok. 10% taniej. Klienci, którzy wykupi± lub przed³u¿± na kolejny rok ubezpieczenie mieszkaniowe, oprócz zni¿ek mog± otrzymaæ za symboliczn± z³otówkê Pakiet Torebka lub ubezpieczenie Baga¿ Podró¿ny z sum± ubezpieczenia 1.000 z³. Ponadto, ka¿dy posiadacz polisy mieszkaniowej ze sk³adk± min. 100 z³ otrzyma zni¿kê na ubezpieczenia komunikacyjne – 10% na Autocasco i 5% na OC.
Dzia³ania reklamowe zaplanowano g³ównie w Internecie. Zostan± wykorzystane zarówno portale zasiêgowe jak onet.pl i interia.pl jak równie¿ portale tematyczne - turystyczne oraz witryny wnêtrzarskie. Kampania w mediach bêdzie realizowana przez 2 miesi±ce (lipiec - sierpieñ). Kreacje przygotowa³a agencja G7, zakupem mediów zaj±³ siê dom mediowy Starcom.
¬ród³o: TUiR Warta
AD